Køreskole Hvidovre

Leder du efter kørekort i Hvidovre. Fortvivl ikke mer – vi kan hjælpe dig hos Mortens Trafikskole

Køreskole Hvidovre – Vi er først tilfredse, når du består

Når du indgår en aftale med Mortens Trafikskoles køreskole Hvidovre går vi begge to ind i det med et fælles mål. Det er at sørge for, at du får et kørekort på den bedst mulige måde. Du kan tage tests hjemmefra, tage undervisning flere gange om ugen og få en kørelærer, der følger dig i hele forløbet. Tempoet er op til dig. Dette gør processen meget bedre og lettere for begge parter, og det vil også føre til, at du hos os vil kunne få dit kørekort hurtigt og derefter vil være i stand til at kunne køre bil og agere korrekt i trafikken. Hos Mortens Trafikskole har vi en beståelsesprocent langt over gennemsnittet i Storkøbenhavn. Er du en af vores kommende kørekortsindehavere?

kørekort_bil2

Mortens Trafikskole er ikke bare endnu en køreskole i mængden

Hvidovre og omegn byder på et utal af køreskoler. Det kan være uoverskueligt at finde rundt i, og den enkelte køreskole kan hurtigt forsvinde i mængden. Mortens Trafikskole er dog ikke bare endnu en køreskole i mængden.

Tværtimod; vi har nemlig en af de højeste beståelsesprocenter i landet. Det betyder, at du kan tage dit kørekort i Hvidovre og være tryg ved, at du nok skal komme godt igennem hele forløbet. Mortens Trafikskole har ageret køreskole i Hvidovre og omegn siden 1987. Det betyder, at vi har mange års erfaring med at uddanne glade og tilfredse elever i lige netop dette område.

Med andre ord; vi har helt styr på, hvad vores elever skal lære, for at de kommer godt i mål med erhvervelsen af deres kørekort. Gennem forløbet vil du som elev komme til at køre både bykørsel, landevejskørsel og motorvejskørsel samt kørsel på glatbane. Samtidig sætter vi stor fokus på vores teoriundervisning, hvor vi prioriterer mindre hold, så der er plads til spørgsmål og til at være sig selv.

Vi tilbyder et billigt kørekort til dig, der er bosat i Hvidovre eller omegn

Hvis det er vigtigt for dig, at du får et billigt kørekort, så er vi også en af de bedste køreskoler i Hvidovre og omegn. Vores priser er nemlig meget konkurrencedygtige, og det er uden, at vi går på kompromis med kvaliteten af vores undervisning.

Samtidig er vi strategisk placeret i nærheden af både togstation samt buslinjerne 300S og 500S. Det betyder naturligvis, at nærmest uanset hvor du bor, så er det nemt at komme hertil. Derfor har vi hvert år masser af elever fra Hvidovre såvel som fra omkringliggende områder.

Hvis du ønsker at deltage i et forløb, der sikrer, at du får erhvervet et billigt kørekort hos en køreskole i Hvidovre, så er du mere end velkommen til at kontakte os på telefon eller e-mail.