Køreskole

Køreskole

Der er ikke mange mennesker, der skifter køreskole undervejs i forløbet. Derfor handler det om at træffe det rigtige valg første gang, du skal vælge køreskole. Hos Mortens Trafiskole sørger vi for, at du får den undervisning både indenfor teori og praksis, der er nødvendig for, at du kan bestå de to tilhørende prøver første gang og derved få dit kørekort hurtigt og billigt. Vi vil nemlig helst have, at du består første gang. Hos Mortens Trafikskole kan du tage undervisningen i dit eget tempo. Du har en mængde timer i teori og praksis inden for lovpakken. For at gøre processen hurtigere kan du tage flere timer om ugen og tage tests og læse undervisningsmateriale på nettet. På den måde kan du føle dig endnu mere sikker i stoffet og komme endnu hurtigere i mål. Vi er først tilfredse, når du står med dit nye kørekort i hånden.

En god køreskole behøver ikke at være dyr

Mange er af den opfattelse, at det skal koste mange penge at være elev hos en god køreskole. Men det er heldigvis ikke rigtigt. Her hos Mortens Trafikskole har vi meget konkurrencedygtige priser. Faktisk er vores priser nogle af de laveste i området omkring Glostrup, Brøndby, Hvidovre, Ballerup og så videre.

Samtidig er vi en af de køreskoler med højest beståelsesprocent på landsplan. Ja, du læste rigtigt. Det er ikke bare blandt de lokale køreskoler, at vi ligger i top. Vores elever består ofte første gang, og dét er netop det, vi kæmper for hver dag. Hele 85 % af vores elever består køreprøven første gang. Vil du også have de bedste forudsætninger for at bestå i første hug, så tag dit kørekort hos Mortens Trafikskole.

Ovenstående er med til at understrege, at du kan være helt rolig ved at være elev hos os, selvom vores priser er i den lave ende. Vi er nemlig først glade, når du består – og vi vil jo helst, at det bliver i første forsøg. Det er lige præcis det, som vi tilrettelægger vores undervisning efter, og det har tilsyneladende en meget positiv effekt.

Du er i godt selskab med en erfaren og tålmodig kørelærer

Som elev hos Mortens Trafikskole kommer du i godt selskab med en tålmodig kørelærer, der efterhånden har prøvet lidt af hvert. Køreskolen har nemlig eksisteret lige siden 1987, og det betyder, at Morten, din kommende kørelærer, har meget erfaring med at undervise køreskolelever.

Som kommende elev kan du glæde dig til at stifte bekendtskab med en tålmodig kørelærer, der forstår at undervise i dit tempo. Hos Mortens Trafikskole bliver alle inddraget i undervisningen, og der er rig mulighed for at stille spørgsmål. Hos os findes der ikke dumme spørgsmål.

En køreskole med plads til alle

Ovenstående er lige netop et af de største fokuspunkter hos Mortens Trafikskole; der skal være plads til alle. Det gælder både til køretimerne på vejene og i undervisningslokalet til teorilektionerne. Vi prioriterer at have relativt små hold til vores teoriundervisning. Det betyder, at der altid er plads til, at alle kan stille spørgsmål og få forklaret undervisningsstoffet en ekstra gang, hvis der er behov for det.

For os er det den eneste rigtige måde at undervise på, da vores erfaring viser, at det er på den måde, at man får teorien og læringen bedst ind under huden. De små hold sikrer også, at eleverne bliver tryggere ved hinanden – noget, der er utroligt vigtigt for, at man tør at stille spørgsmål.

Har du spørgsmål til vores køreskole?

Vil du gerne vide mere om Mortens Trafikskole? Så står vi klar til at besvare dine spørgsmål, når vi ellers ikke er travlt beskæftiget med at undervise vores nuværende elever. Der er flere måder, hvorpå du kan komme i kontakt med os.

Først og fremmest kan du ringe til os via telefonnummeret øverst på siden. Foretrækker du at kommunikere på skrift, kan du dog også sende os en e-mail. E-mailadressen finder du på vores dedikerede kontaktside, hvor du også kan finde vores adresse, CVR-nummer med mere.

Hvis dit spørgsmål er af mere generel karakter, kan det være, at vi allerede har besvaret det her på hjemmesiden. I så fald vil det være oplagt at tage et kig på vores underside for ofte stillede spørgsmål (FAQ).

Det er en kæmpe fordel for både dig og os, hvis du hygger dig, har det sjovt og er underholdt i den periode, hvor du tager dit kørekort. Det er derfor vores fornemste opgave at være den køreskole, som du er godt tilpas ved og føler, at du kan stole på. Sammen med dig kan vi sørge for, at du får et kørekort hurtigt og billigt.