Kørekort priser

– Vi vil være blandt de billigste

Køreskole Glostrup – ikke en køreskole ligesom alle de andre

Mortens Trafikskole vil være blandt de billigste køreskoler i Brøndby og Glostrup – og selvfølgelig den bedste. Derfor vil du også, når du sammenligner priser på køreskolerne i nærområdet blive overrasket over hvor billig en køreskole vi er. Se vores kørekort priser herunder og bliv overrasket over, hvor meget køreskole, du får for pengene:

Generelle priser - Billige priser

Find de billigste kørekort priser hos Mortens Trafikskole

Selvom prislejet for kørekort og køreskoler egentlig skulle synes at være rimelig præcist, så er dette ikke helt tilfældet. Der er faktisk en del forskel på kørekort priser på diverse køreskoler rundt omkring i landet.

Alle køreskoler skal tilbyde lovpakken i form af teoriundervisning og køretimer – derfor vil der i alle køreskoler ca. indgå den samme mængde undervisning. Det, der skiller fårene fra bukkene er derimod andre forhold. Hos Mortens Trafikskole får du en underviser, der kerer sig om dine behov og dine forudsætninger som bilist. Vi favoriserer ikke dem, der lærer hurtigst og vi tager også hånd om dig, der ikke drømmer om at køre ræs. Det er vores fornemste opgave at sørge for, at du består første gang.

Hos Mortens Trafikskole får du også en kørelærer med over 28 års erfaring og en lækker bil til køretimerne.

Hvad koster et kørekort hos Mortens Trafikskole?

Når du skal erhverve dig et kørekort, er der ingen tvivl om, at prisen naturligvis er vigtig. Der er efterhånden rigtig mange køreskoler i Storkøbenhavn og omegn, hvilket betyder, at der også er mange forskellige priser. Det kan godt være en jungle at finde rundt i, men her hos Mortens Trafikskole har vi gjort det nemt.

Alle vores priser er nemlig samlet i ovenstående tabel, hvor du kan se præcis, hvad du får for dine penge. Hvis du har en nogenlunde idé om priserne hos de øvrige køreskoler, vil du ligeledes opdage, at vores kørekort priser er ganske konkurrencedygtige i forhold til de øvrige køreskoler i området. Vi er faktisk markant billigere end mange af de konkurrerende køreskoler i området.

De oplyste priser er naturligvis priser på kørekort til bil, da det er vores hovedfokus. Som du vil bemærke, så har vi oplyst priser på Kom godt i gang-pakken og Lovpakken, ligesom vi har oplyst vores øvrige priser på bl.a. ekstra kørelektioner og glatbanekursus. Har du behov for yderligere undervisning, kan du via sidste kolonne danne dig et overblik over, hvad ekstra kørelektioner koster. Ekstra undervisning er et frivilligt tilbud, og det er noget, som vi taler med den enkelte elev om, hvis de eller vi synes, at det kunne være belejligt forud for en prøve.

Vi håber, at det er overskueligt, men skulle du alligevel have spørgsmål, kan du kigge på vores liste over Ofte Stillede Spørgsmål eller kontakte os.