Spørgsmål?

Svar på generelle spørgsmål vedr. kørekort, køreskolens placering, kørekort teori osv.

Køreskole Vallensbæk – bliv udfordret

Hvor ligger køreskolen?

Køreskolens teorilokale ligger ca. 500m fra Glostrup station, på adressen Åskellet 12 i 2605 Brøndby.

Se kort her

Hvordan kommer jeg til køreskolen?

Tag S-toget til Glostrup station og gå de sidste 500m, tag cyklen eller bus 300/500S til døren.

Hvilke dage er der teoriundervisning?

Der er teoriundervisning hver mandag kl. 17:30 – ca. 20:00

Hvornår kan jeg få køretimer?

Der bliver aftalt kørelektioner med den enkelte elev, således at det passer bedst til eleven.

Hvor mange gange skal jeg komme til teori?

Teorikursets 29 lektioner afvikles over 8 aftner.

Hvor mange kørelektioner skal jeg bruge?

Der skal bruges minimum 14 kørelektioner på vej.

Hvor hurtigt kan jeg tage et kørekort?

Det tager fra 3 måneder.

Hvornår starter næste teorihold?

Den endelige dato, for start af nyt hold, kan du ringe, eller sende en mail om, men typisk hver 8 uge. Du kan også se holdstart på forsiden.

Hvordan tilmelder jeg mig skolen?

Du skal enten ringe, eller sende en mail via vores kontaktformular til højre